Skip to Content

Komunikacione veštine - uticaj u komunikaciji

Od reči do uticaja!

  BESPLATNE online konsultacije 

Sve što vas je zanimalo o komunikaciji

Komunikacione veštine – Od reči do uticaja!


Zašto Komunikacione Veštine?

U svakodnevnom životu, bilo da gradimo karijeru, odnose ili timove – jedno nam je zajedničko: komuniciramo. I upravo od toga kako komuniciramo zavisi i kvalitet naših odnosa, uspeh u poslu, ali i osećaj ličnog zadovoljstva.

Međutim, iako komuniciramo stalno, retko kada se zaista zapitamo kako to radimo.

  • Da li nas sagovornici razumeju onako kako želimo?
  • Da li znamo da slušamo, a ne samo da čujemo?
  • Da li umemo da prenesemo poruku jasno, smireno i efektno – u svakoj situaciji?

O treningu Komunikacione veštine

Na ovom treningu naučićeš šta sve zapravo čini komunikaciju, kako funkcionišu verbalni i neverbalni slojevi poruke, kako slušati sa pažnjom i razumevanjem, i kako komunicirati efikasno, jasno i asertivno, bez konflikta i nesporazuma. Razvijaćemo komunikacione veštine kroz konkretne alate i NLP tehnike koje možeš odmah primeniti u svakodnevnim situacijama – od ličnih razgovora do profesionalnih nastupa.

Ovo je trening za svakoga ko želi da komunicira sa više uticaja, sigurnosti i prisustva, bilo da vodi tim, nastupa javno, prodaje ideje ili gradi harmonične odnose.

Key
Milestone

Reaching new heights

Greater
Impact

Making a difference every day

Innovation
Hub

Where ideas come to life

Community
Focus

Building connections

Ono što svakodnevno radimo, a od čega nam zavisi i lični i profesionalni uspeh i odnos sa drugim ljudima – jeste komunikacija.

Međutim, komunikaciju shvatamo “zdravo za gotovo”, odnosno lako upadnemo u zamku da mislimo da je to što znamo da govorimo u stvari i dovoljno za komunikacijju. Naprotiv, jako je važno na koji način govorimo, kako šaljemo poruku koju želimo da pošaljemo, i jako je važno da se uskladimo sa sagovornicima.

Komunikacione veštine su nešto što je svakome potrebno u 21. veku, jer je sve više kanala za komunikaciju među ljudima, a samim tim i više prilika koje možemo iskoristiti ako komuniciramo na adekvatan način.

Na ovom treningu naučićemo kako komunikacija funkcioniše, kako ljudi primaju i vrednuju informacije koje prime, zašto je slušanje sastavni deo komunikacije i kako “aktivno slušati” sagovornika, šta je to asertivna komunikacija i kako nam može pomoći u odnosima sa drugim ljudima, i naučićemo načine, alate i NLP tehnike putem kojih možemo komunicirati efikasnije i uticajnije.

Cilj ovog treninga je da naučimo iz kojih se sve delova sastoji komunikacija, šta je ono što je “na površini”, a šta “ispod površine” u komunikaciji što pravi razliku, kako svaki od tih segmenata poboljšati i usvajanje tehnika za efikasniju i uticajniju komunikaciju na svim poljima! 

Šta ćeš naučiti:

  • Kako funkcioniše komunikacija – šta se čuje, a šta se zaista prenosi
  • Koja je uloga tela, tona glasa i mimike u komunikaciji
  • Kako da slušaš aktivno i prisutno, a ne samo da čekaš svoj red da govoriš
  • Kako da se uskladiš sa sagovornikom i lakše zadobiješ pažnju i poverenje
  • Kako naš mozak obradi informacije, zašto nekad ne razumemo jedni druge i kako to prevazići
  • Na koje načine možeš prilagoditi svoj stil da bi bio efikasniji u različitim situacijama
  • Kako da komuniciraš asertivno, bez agresije, pasivnosti ili manipulacije
  • Kako da izgradiš samopouzdanje u komunikaciji, čak i kada je prisutan stres ili trema

📚 AGENDA TRENINGA:

  1. Kako zaista komuniciramo? – slojevi i dinamika uspešne komunikacije
  2. Verbalna i neverbalna poruka – kada telo govori više od reči
  3. Aktivno slušanje – ključ povezivanja i razumevanja
  4. Perceptualne pozicije – procena i poboljšanje sopstvenog komunikacionog stila
  5. Kako tumačimo poruke – značenja, interpretacije i kognitivne zamke
  6. Usklađivanje sa sagovornikom – moć sličnosti i razumevanja
  7. Reprezentativni sistemi – vizuelni, auditivni i kinestetički stilovi komunikacije
  8. Nivoi apstrakcije – kako oblikovati poruke za pojedince i grupe
  9. Motivacioni obrasci – šta pokreće ljude i kako im komunicirati u skladu s tim
  10. Komunikacija na svesnom i nesvesnom nivou
  11. Otvorena pitanja – alat za vođenje razgovora i dobijanje ključnih informacija
  12. Zadržavanje pažnje – kako postati zanimljiv sagovornik
  13. Asertivnost – veština izražavanja bez konflikta
  14. Povratna informacija i sugestije – kako ih dati i primiti bez otpora
  15. Samopouzdanje u komunikaciji – kako prevazići tremu i govoriti sa sigurnošću

👥 Za koga je ovaj kurs?

Za sve koji žele da komuniciraju jasnije, sigurnije i uticajnije – bilo da su lideri, preduzetnici, edukatori, HR profesionalci, roditelji, članovi timova ili oni koji jednostavno žele bolje odnose i više razumevanja u svakodnevnom životu.

🔚 Završetkom treninga:

  • Znaćeš kako da vodiš razgovore koji povezuju i motivišu
  • Bićeš sposoban/na da izbegneš nesporazume i konflikte
  • Imaćeš veštine koje povećavaju tvoju profesionalnu i ličnu efikasnost
  • Steći ćeš veću kontrolu nad sopstvenim izražavanjem, kao i veći uticaj na ljude oko sebe

Spreman da razviješ novi potencijal?

Pretvori svoju viziju u realnost. Kontaktiraj nas, napravi prvi korak!